In deze moderne tijden is e-learning niet meer weg te denken. Dutch Marketing Academy biedt de opleiding online-marketing en cursussen aan in een online leeromgeving. Je krijgt toegang tot jouw eigen digitale leeromgeving. Deze bevat de theorie, praktijkopdrachten en het examen.
Als je kiest voor leren via een e-learning dan heb je geen reistijden, geen vaste lestijden en kies je een plek om te studeren die het beste voor jou werkt. De leeromgeving is online altijd binnen handbereik. Log in wanneer en waar het jou uitkomt.
E-learning extra voordelig
Naast flexibiliteit zijn de lagere kosten van een e-learning een ander voordeel. Denk aan reiskosten of kosten van een eventuele lesruimte. Ook worden bij een e-learning kosten voor boeken en hardcopy documenten vermeden. Met een e-learning bespaar je zodoende op kosten. Welke opleiding je ook kiest, je krijgt altijd één jaar toegang tot jouw leeromgeving.
Nog een voordeel van onze online leeromgeving is de interactie met de coach. De coach is tijdens de studieduur beschikbaar voor vragen en kijkt jouw praktijkopdrachten na. Dit zorgt voor interactie en maakt studeren aangenamer.
In tegenstelling tot traditionele e-learning, waarin je vaak alleen informatie onthoudt en begrijpt, gaat de leermethode van de Dutch Marketing Academy verder. Bij onze e-learning trajecten doorloop je alle zes leerfases van Blooms taxonomie: onthouden, begrijpen, toepassen, analyseren, evalueren en creëren.
Met persoonlijke 1-op-1 coaching en praktijkopdrachten leer je niet alleen theorie toepassen, maar ook campagnes kritisch analyseren, evalueren en optimaliseren. Zo ontwikkel je de diepgang en praktijkervaring die essentieel zijn om zelfstandig en professioneel als online marketeer aan de slag te gaan.