Tijdens de training ontdek je wat een goede contentstrategie voor de organisatie kan betekenen en ga je direct aan de slag.
Leer in één dag hoe je een contentstrategie kunt opzetten. Deze training is op locatie en wordt op één dag gegeven.
Deze cursus is interessant voor iedere marketing en communicatie professionals. Vooral voor die marketeers die werkzaam zijn bij bedrijven die ambitieus zijn en willen groeien. Tijdens de cursus is er een laptop nodig.
Tijdens de trainingsdag neemt de trainer je mee in de materie en krijg je tips die direct toepasbaar zijn. De training geeft je tools, kennis en inspiratie, zodat je direct met je contentstrategie aan de slag kunt.
In één dag ga je een onderbouwde klantreis met KPI’s opstellen, zodat je strategie straks meetbaar is. Je gaat aan de slag met Persona’s, contentpijlers en met een contentplanning.
Na het volgen van deze training:
De training wordt gegeven door een ervaren trainer op het gebied van contentstrategie. De trainer zal veel tips geven en ingaan op vragen. Zijn/haar ervaring in het vakgebied zorgt ervoor dat de antwoorden niet algemeen zijn, maar passend zijn voor jouw bedrijf.
De training kan plaatsvinden bij de opdrachtgever of op onze locatie; Hellingweg 98L in Den Haag.
Voor ons pand is voldoende parkeergelegenheid (gratis).
Na het afronden van de training contentstrategie ontvang je een deelnamecertificaat van Dutch Marketing Academy.
Heb je voor je eigen bedrijf of jouw werkgever een offerte nodig? Dan stellen wij deze graag voor je op. Vul jouw gegevens in en ontvang binnen 2 werkdagen de link naar de digitale offerte per e-mail.
De trainer is niet alleen ervaren in het onderwijzen van de lesstof, hij of zij staat met beide benen in het vakgebied en is daarom op de hoogte van alle actuele ontwikkelingen op het gebied van online marketing.
De opdrachten die je tijdens de training krijgt gaan over de lesstof en voer je uit voor het bedrijf. Je gaat op deze manier direct aan de slag voor de business. Ook kan de trainer direct toetsen of jij de stof goed begrijpt en kunt toepassen.
Volg de studie samen met medestudenten die hetzelfde willen leren als jij op onze prachtige locatie aan de jachthaven van Scheveningen. Social learning versterkt het opnemen van nieuwe kennis en vaardigheden. Na de klassikale training kun je tijdens een online 1-op-1 sessie met de trainer dieper ingaan op jouw situatie.
Lees meer door hieronder op de tabbladen te klikken.
Leer in één dag hoe je een contentstrategie kunt opzetten. Deze training is op locatie en wordt op één dag gegeven.
Deze cursus is interessant voor iedere marketing en communicatie professionals. Vooral voor die marketeers die werkzaam zijn bij bedrijven die ambitieus zijn en willen groeien. Tijdens de cursus is er een laptop nodig.
Tijdens de trainingsdag neemt de trainer je mee in de materie en krijg je tips die direct toepasbaar zijn. De training geeft je tools, kennis en inspiratie, zodat je direct met je contentstrategie aan de slag kunt.
In één dag ga je een onderbouwde klantreis met KPI’s opstellen, zodat je strategie straks meetbaar is. Je gaat aan de slag met Persona’s, contentpijlers en met een contentplanning.
Na het volgen van deze training:
De training wordt gegeven door een ervaren trainer op het gebied van contentstrategie. De trainer zal veel tips geven en ingaan op vragen. Zijn/haar ervaring in het vakgebied zorgt ervoor dat de antwoorden niet algemeen zijn, maar passend zijn voor jouw bedrijf.
De training kan plaatsvinden bij de opdrachtgever of op onze locatie; Hellingweg 98L in Den Haag.
Voor ons pand is voldoende parkeergelegenheid (gratis).
Na het afronden van de training contentstrategie ontvang je een deelnamecertificaat van Dutch Marketing Academy.
Wil jij je direct inschrijven voor een cursus of training bij onze academy? Schrijf je dan nu in en wij nemen snel contact met je op. https://dutchmarketingacademy.nl/inschrijven
“Graag deel ik mijn ervaring en kennis met jou zodat je een goede contentstrategie kunt opzetten. Hiermee kun je jouw doelgroep bereiken en de uitkomsten beter meten."
Maartje, coach contentstrategie