Ontdek de kracht van social media en vergroot je digitale succes met onze praktische cursus TikTok. Leer effectieve strategieën en tools in slechts enkele weken!
Bevindt jouw doelgroep zich op TikTok? Maar weet je niet hoe TikTok werkt voor de online marketing van jouw bedrijf? Met deze cursus leer je in 4 weken hoe je jouw doelgroep succesvol kunt bereiken op TikTok.
Iedereen die zich graag wil specialiseren in TikTok kan deze online cursus volgen. Voor deze cursus heb je geen specifieke voorkennis nodig. We gaan bij deelnemers in principe uit van hbo-werk- en denkniveau, maar verwachten minimaal mbo niveau 4.
In 4 weken tijd doe je in de cursus belangrijke vaardigheden voor het gebruik van TikTok op. Maar dat is niet alles. Daarnaast ga je direct met jouw business, of die van je werkgever, aan de slag. Learning-on-the-job! En natuurlijk hoef je dit niet alleen te doen. Tijdens deze 4 weken word je begeleid door een professional op het gebied van social media.
In 4 weken leer je hoe je TikTok kunt inzetten voor jouw online marketing. De cursus begint met de essentie van social media en waardevolle content. Daarna ga je zelf aan de slag met organische berichten en advertenties voor jouw bedrijf.
Onderwerpen
Leerdoelen
Na het volgen van deze cursus kun je op TikTok:
De cursus volg je via jouw digitale leeromgeving. Je logt in wanneer het jou het beste uitkomt en studeert zelfstandig. Maar je doet het niet alleen. De aan jou toegewezen coach begeleidt je tijdens de cursus en geeft feedback op hoe je de praktijkopdrachten hebt gemaakt. De coaches van deze cursus werken zelf ook met social media en zijn dus op de hoogte van de actuele ontwikkelingen.
Tijdens de cursus organiseert de coach een online groepssessies waarbij jij en je medestudenten aanwezig kunnen zijn. De coach geeft dan informatie over een onderwerp. Aansluitend is er ruimte om hierover vragen te stellen of met medecursisten het onderwerp verder te bespreken. De sessie duurt minimaal 30 minuten en maximaal 1 uur.
Hiernaast biedt de coach jou ook een online 1-op-1-sessie aan. Tijdens dit gesprek kun je zelf aangeven welk onderwerp of onderdeel je specifiek wilt doornemen.
De begeleiding van jouw coach is voor de periode van 4 aaneengesloten weken, vanaf de verzending van jouw inloggegevens, beschikbaar. In totaal heb je in de aangegeven 4 weken 3 uur begeleiding van de coach.
Voor deze cursus kun je kiezen uit de beschikbare startdata: 15 augustus en 10 oktober 2023.
Je ontvangt één week voor de startdatum een studieplan. Het plan gebruik je om voor jezelf een planning te maken, want je gaat zelfstandig aan het werk. Met een goede planning kun je gestructureerd aan de slag en moet het lukken om de cursus zonder stress binnen 4 weken afronden. Gemiddeld heeft men 6 uur per week nodig om de cursus succesvol af te ronden, maar dit kan per persoon verschillen.
Op de dag dat jouw traject start, ontvang je inloggegevens voor de online leeromgeving met lesstof en de praktijkopdrachten. De begeleiding vanuit de coach is beschikbaar voor de lengte van jouw cursus, dus maximaal 4 weken.
Na deze 4 weken maak je zelfstandig het digitale examen over de theorie. Wil je daarna de lesstof nog raadplegen, dan kan dat. Je hebt namelijk in totaal 12 maanden toegang tot jouw leeromgeving.
De totale kosten bedragen € 998,25 inclusief BTW of € 825,- exclusief BTW.
Voor dit bedrag krijg jij van ons:
Binnen je eigen digitale leeromgeving vind je niet alleen lesstof over de theorie, templates en praktijkopdrachten, maar ook wekelijks het laatste nieuws over online marketing.
Verlengen
Als je na de periode van 12 maanden de toegang tot jouw leeromgeving wilt verlengen, dan ontvang je hiervoor een offerte. Ook kun je coachingsuren bijkopen in de vorm van een strippenkaart.
Al onze opleidingen, cursussen en trainingen vallen onder ons NRTO-keurmerk. Daarom komen deze in aanmerking voor het STAP-budget. Wil je meer weten over de subsidieregeling STAP-budget van de overheid? Kijk dan op de website van STAP.
Na de cursus van 4 weken maak je het digitale examen, waarin we toetsen of je voldoende kennis hebt opgedaan. Als je voor het examen slaagt, ontvang je het digitale certificaat van bekwaamheid.
Met de start van de cursus ben je niet alleen direct begonnen met het uitvoeren van de werkzaamheden voor het bedrijf, maar heb je ook jouw kansen op de arbeidsmarkt versterkt en ervoor gezorgd dat je breder inzetbaar bent.
Heb je voor je eigen bedrijf of jouw werkgever een offerte nodig? Dan stellen wij deze graag voor je op. Vul jouw gegevens in en ontvang binnen 2 werkdagen de link naar de digitale offerte per e-mail.
Als je kiest voor online leren via een digitale leeromgeving, dan heb je geen reistijd, geen vaste lestijden en kies jij zelf een plek om te studeren die het beste voor jou werkt. De leeromgeving is online altijd binnen handbereik. Log in wanneer en waar het jou uitkomt.
Je krijgt begeleiding van een ervaren professional uit het vakgebied. Zijn of haar ervaring zie je terug in de feedback die jij krijgt op jouw praktijkopdrachten en in de antwoorden op jouw vragen. De praktijkopdrachten krijgen op deze manier nog meer waarde.
De praktijkopdrachten voer je uit voor jouw eigen bedrijf, jouw werkgever of voor het bedrijf van een kennis of vriend. Je gaat op deze manier direct aan de slag voor de business. Ook kan jouw coach direct toetsen of jij de stof goed begrijpt en succesvol kunt toepassen in de praktijk.
Bevindt jouw doelgroep zich op TikTok? Maar weet je niet hoe TikTok werkt voor de online marketing van jouw bedrijf? Met deze cursus leer je in 4 weken hoe je jouw doelgroep succesvol kunt bereiken op TikTok.
Iedereen die zich graag wil specialiseren in TikTok kan deze online cursus volgen. Voor deze cursus heb je geen specifieke voorkennis nodig. We gaan bij deelnemers in principe uit van hbo-werk- en denkniveau, maar verwachten minimaal mbo niveau 4.
In 4 weken tijd doe je in de cursus belangrijke vaardigheden voor het gebruik van TikTok op. Maar dat is niet alles. Daarnaast ga je direct met jouw business, of die van je werkgever, aan de slag. Learning-on-the-job! En natuurlijk hoef je dit niet alleen te doen. Tijdens deze 4 weken word je begeleid door een professional op het gebied van social media.
Voor deze cursus kun je kiezen uit de beschikbare startdata: 15 augustus en 10 oktober 2023.
Je ontvangt één week voor de startdatum een studieplan. Het plan gebruik je om voor jezelf een planning te maken, want je gaat zelfstandig aan het werk. Met een goede planning kun je gestructureerd aan de slag en moet het lukken om de cursus zonder stress binnen 4 weken afronden. Gemiddeld heeft men 6 uur per week nodig om de cursus succesvol af te ronden, maar dit kan per persoon verschillen.
Op de dag dat jouw traject start, ontvang je inloggegevens voor de online leeromgeving met lesstof en de praktijkopdrachten. De begeleiding vanuit de coach is beschikbaar voor de lengte van jouw cursus, dus maximaal 4 weken.
Na deze 4 weken maak je zelfstandig het digitale examen over de theorie. Wil je daarna de lesstof nog raadplegen, dan kan dat. Je hebt namelijk in totaal 12 maanden toegang tot jouw leeromgeving.
In 4 weken leer je hoe je TikTok kunt inzetten voor jouw online marketing. De cursus begint met de essentie van social media en waardevolle content. Daarna ga je zelf aan de slag met organische berichten en advertenties voor jouw bedrijf.
Onderwerpen
Leerdoelen
Na het volgen van deze cursus kun je op TikTok:
De cursus volg je via jouw digitale leeromgeving. Je logt in wanneer het jou het beste uitkomt en studeert zelfstandig. Maar je doet het niet alleen. De aan jou toegewezen coach begeleidt je tijdens de cursus en geeft feedback op hoe je de praktijkopdrachten hebt gemaakt. De coaches van deze cursus werken zelf ook met social media en zijn dus op de hoogte van de actuele ontwikkelingen.
Tijdens de cursus organiseert de coach een online groepssessies waarbij jij en je medestudenten aanwezig kunnen zijn. De coach geeft dan informatie over een onderwerp. Aansluitend is er ruimte om hierover vragen te stellen of met medecursisten het onderwerp verder te bespreken. De sessie duurt minimaal 30 minuten en maximaal 1 uur.
Hiernaast biedt de coach jou ook een online 1-op-1-sessie aan. Tijdens dit gesprek kun je zelf aangeven welk onderwerp of onderdeel je specifiek wilt doornemen.
De begeleiding van jouw coach is voor de periode van 4 aaneengesloten weken, vanaf de verzending van jouw inloggegevens, beschikbaar. In totaal heb je in de aangegeven 4 weken 3 uur begeleiding van de coach.
Na de cursus van 4 weken maak je het digitale examen, waarin we toetsen of je voldoende kennis hebt opgedaan. Als je voor het examen slaagt, ontvang je het digitale certificaat van bekwaamheid.
Met de start van de cursus ben je niet alleen direct begonnen met het uitvoeren van de werkzaamheden voor het bedrijf, maar heb je ook jouw kansen op de arbeidsmarkt versterkt en ervoor gezorgd dat je breder inzetbaar bent.
De totale kosten bedragen € 998,25 inclusief BTW of € 825,- exclusief BTW.
Voor dit bedrag krijg jij van ons:
Binnen je eigen digitale leeromgeving vind je niet alleen lesstof over de theorie, templates en praktijkopdrachten, maar ook wekelijks het laatste nieuws over online marketing.
Verlengen
Als je na de periode van 12 maanden de toegang tot jouw leeromgeving wilt verlengen, dan ontvang je hiervoor een offerte. Ook kun je coachingsuren bijkopen in de vorm van een strippenkaart.
Al onze opleidingen, cursussen en trainingen vallen onder ons NRTO-keurmerk. Daarom komen deze in aanmerking voor het STAP-budget. Wil je meer weten over de subsidieregeling STAP-budget van de overheid? Kijk dan op de website van STAP.
Heb je voor je eigen bedrijf of jouw werkgever een offerte nodig? Dan stellen wij deze graag voor je op. Vul jouw gegevens in en ontvang binnen 4 werkdagen de link naar de digitale offerte per e-mail.
Wanneer de offerte aansluit bij jouw verwachting, dan kan je deze eenvoudig bevestigen door digitaal een handtekening te zetten. Wij zullen daarna contact met je opnemen om de vervolgstappen samen af te stemmen.
Geen offerte nodig? Schrijf je direct in!
“Graag deel ik mijn ervaring en kennis met jou zodat jij het maximale uit social media kan halen. Door op de juiste manier online zichtbaar te zijn en waarde te delen kun je jouw publiek bereiken. Ook zal je de juiste mensen aantrekken die bij jou en jouw merk passen.”
Maaike Vennik, coach social media