NRTO-keurmerk voor de Dutch Marketing Academy

NRTO-keurmerk voor de Dutch Marketing Academy

Vorige week heeft de Dutch Marketing Academy het NRTO-keurmerk ontvangen. Dit is het resultaat van de uitgebreide audit door een onafhankelijke, externe certificerende instelling. Door de toekenning van het NRTO-keurmerk worden de kwaliteit van onze diensten en de professionaliteit van onze dienstverlening erkend. Daar zijn we natuurlijk enorm blij mee!

Wat is de NRTO?

NRTO staat voor Nederlandse Raad voor Training en Opleiding. Deze raad houdt toezicht op de verschillende private opleiders die er in ons land te vinden zijn. Hierdoor wordt de kwaliteit van de opleidingen en de opleiders gewaarborgd. Private opleiders kunnen lid worden van de NRTO als branchevereniging. Je moet als lid natuurlijk wel aan alle kwaliteitseisen voldoen. Daarom moet je als lid binnen een jaar tijd het NRTO-keurmerk hebben behaald. 

Wat betekent het NRTO-keurmerk voor de Dutch Marketing Academy?

Dat de Dutch Marketing Academy het NRTO-keurmerk heeft ontvangen is niet alleen een mooie erkenning voor ons werk, maar ook belangrijk voor jou als student. Bij de toetsing door de certificerende instelling zijn namelijk de volgende dingen vastgesteld. De Dutch Marketing Academy:

  • Is transparant over zijn producten en diensten.
  • Is helder over leeruitkomsten van opleidingen en trainingen.
  • Komt afspraken na.
  • Heeft zijn processen op orde.
  • Heeft een adequate dienstverlening.
  • Gaat professioneel om met klanten.
  • Heeft deskundig personeel.
  • Investeert ook in deskundig personeel.
  • Meet de klanttevredenheid.
  • Streeft continu naar verbetering.

Deze 10 punten weet je zeker als je in zee gaat met een private opleider met het NRTO-keurmerk. En vanaf nu dus ook als je een opleiding of cursus SEO, SEA of social media volgt bij de Dutch Marketing Academy. Dus waar wacht je nog op?

Wil jij je ook laten omscholen tot online marketeer bij Dutch Marketing Academy?

Goede keuze! Bel of mail Joosje via 070 322 90 83 of info@dutchmarketingacademy.nl.

De auteur van het bericht:

Petrouska van Loon

Petrouska is een ervaren Marketing trainer, coach en adviseur. De afgelopen 20 jaar heeft zij honderden bedrijven begeleid op het gebied van social media, SEO, Google Ads en Google Analytics. De laatste tijd richt zij zich op alle AI ontwikkelingen. Petrouska is mede oprichter van SocialLane en Dutch Marketing Academy.
Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte door je aan te melden voor onze nieuwsbrief.

Dit is misschien ook interessant

Online marketing

4 AI-marketing ontwikkelingen voor 2026

SEO

De 5 voordelen van structured data

SEO

Waarom ChatGPT Atlas een wake-up-call is voor elke marketeer

Social media

4 tips voor Facebook leadgeneratie advertenties

Social media

Wat is het beste tijdstip om te posten?

SEO

Wat leer ik tijdens de cursus SEO van de Dutch Marketing Academy?

Handleiding GA4 installeren