Nieuwe samenwerking: CLC-VECTA kiest voor Dutch Marketing Academy als kennispartner

Foto van admin

admin

IMG 9603 Scaled
Jochem van Loon en Dineke Philipse

Met trots kondigen wij aan dat Dutch Marketing Academy de nieuwste kennispartner is van brancheorganisatie CLC-VECTA. Samen zetten we ons in om ondernemers en professionals binnen de evenementenbranche digitaal vaardiger te maken – zodat zij in deze niet alleen zichtbaar & vindbaar zijn maar ook daadwerkelijk (online) groei realiseren.

Praktisch, direct toepasbaar en resultaatgericht
Onze aanpak sluit naadloos aan bij de ambities van CLC-VECTA: praktijkgerichte trainingen waarmee leden zélf aan de slag gaan op hun eigen kanalen. Geen droge theorie, maar learning on the job. Een leermethode die leidt tot zichtbare resultaten – dat is waar we het voor doen.

“Mijn doel is om Nederlandse MKB-ondernemers digitaal vaardiger te maken, zodat ze online beter zichtbaar en vindbaar zijn. Daarom zijn onze trainingen altijd volledig afgestemd op de ondernemer zelf, inclusief persoonlijke begeleiding van een professionele marketeer.”
– Jochem van Loon, founder van Dutch Marketing Academy

We kijken uit naar de impact die we samen met CLC-VECTA kunnen maken. Want in een wereld waarin online zichtbaarheid steeds belangrijker wordt, geloven wij in marketing die werkt. Lees meer over deze samenwerking in het persbericht op de website van CLC-VECTA.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte door je aan te melden voor onze nieuwsbrief.

Dit is misschien ook interessant

SEO

De 5 voordelen van structured data

SEO

Waarom ChatGPT Atlas een wake-up-call is voor elke marketeer

Social media

4 tips voor Facebook leadgeneratie advertenties

Social media

Wat is het beste tijdstip om te posten?

SEO

Wat leer ik tijdens de cursus SEO van de Dutch Marketing Academy?

Online marketing

Ideale leermethode voor succesvolle online marketing

Handleiding GA4 installeren